Oferty Pracy

Ogłoszenia o pracy:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Olecku Sp. z o.o. poszukuje osoby chętne do pracy na stanowisku ogrodnik/pomoc ogrodnika.

Do zakresu obowiązków będzie należało utrzymanie i pielęgnowanie terenów zieleni w mieście, między innymi sadzenie roślin, koszenie, pielenie, zakładanie trawników. Prace będą się odbywały na zewnątrz niezależnie od warunków pogodowych. 

Wymagania:

podstawowe umiejętności praktyczno-techniczne,
dokładność, zamiłowanie do prac ogrodniczych,
odpowiedzialność i punktualność,
dobra kondycja fizyczna.

Mile widziane:
doświadczenie na podobnym stanowisku,
  znajomość roślin.

Skrócony opis stanowiska:

1.     Miejsce pracy – Olecko.

2.     Zakres czynności:

a)     sadzenie roślin,
b)    pielenie,
c)     koszenie,
d)  zakładanie trawników.

Zapewniamy:

– stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
– wdrożenie i przygotowanie do pracy na stanowisku,
– przyjemną atmosferę w pracy.

CV można przesłać na adres e-mail: [email protected] lub złożyć w sekretariacie Spółki.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).

Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olecku

Poszukuję pracownika na stanowisko:

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Miejsce pracy: Olecko


Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej rachunkowości firmy i nadzór
    nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
  • Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów
    księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich ewidencja;
  • Sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, JPK, ZUS
    oraz PFRON;
  • Naliczanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników;
  • Prowadzenie ZFŚS oraz PPK;
  • Obsługa księgowości wspólnot mieszkaniowych;
  • Wsparcie w przygotowywaniu budżetów i prognoz
    finansowych;
  • Przygotowanie kwartalnych i rocznych bilansów
    oraz rachunku wyników;
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na
    potrzeby Zarządu;
  • Terminowe sporządzanie i elektroniczne
    przesyłanie sprawozdań do GUS;
  • Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • Opracowywanie wniosków kredytowych, leasingowych
    itp.;
  • Kontrola kosztów przedsiębiorstwa;
  • Doradztwo w zakresie m.in. przepisów podatkowych;
  • Prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych oraz
    poprawne i terminowe rozliczanie inwentaryzacji składników majątku;
  • Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań;
  • Prowadzenie kasy Spółki;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu
    rachunkowość, finanse;
  • Minimum 2 – letnie doświadczenie na stanowisku
    Głównego Księgowego;
  • Zaawansowana praktyczna wiedza z zakresu
    przepisów podatkowych;
  • Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg
    rachunkowych;
  • Znajomość Ustawy o Własności Lokali;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym
    zaawansowana znajomość programu MS Excel;
  • Umiejętność efektywnego działania pod presją
    czasu;
  • Terminowość, systematyczność, dokładność;
  • Znajomość przepisów z zakresu Kadr i Płac;
  • Znajomość systemów ERP oraz Płatnika ZUS. 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony;
  • Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz;
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer przenośny
    oraz telefon służbowy;
  • Przyjazną atmosferę w pracy;

Zainteresowane
osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres
mailowy: [email protected]

Kontakt
telefoniczny: 536-380-759

Prosimy o
umieszczenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

lub

 Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji (wskazanie konkretnego numeru ogłoszenia i stanowiska) …………………………………………………………………………

Administrator- Zarządca Nieruchomości

Miejsce pracy: Olecko

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca kontrola i rozliczanie kosztów nieruchomości,
  • Bieżąca kontrola należności i zobowiązań wynikających z umów najmu – monitorowanie należności, wstępne czynności windykacyjne
  • Nadzór nad nieruchomościami, zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów budynków, budowli i instalacji,
  • Zlecanie i nadzór usług i prac wykonywanych na nieruchomościach,
  • Przeprowadzanie i/lub zlecanie regularnych kontroli nieruchomości zgodnie
    z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami,
  • Współpraca z działem księgowości oraz pracownikami gospodarczymi
  • Tworzenie ofert i materiałów skierowanych do potencjalnych najemców
  • Udział w działaniach marketingowych, w tworzeniu wizerunku firmy
  • Opieka nad stroną internetową, portalami w mediach społecznościowych, promowanie nieruchomości na portalach w Internecie, aktualizacja ogłoszeń
  • Prowadzenie działań związanych z przekazaniem lokali dla Klientów- przygotowanie protokołów odbiorów
  • Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami
  • Monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, gospodarka przestrzenna, nieruchomości
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub na stanowisku związanym z obsługą rynku nieruchomości
  • Państwowa licencja Zarządcy Nieruchomości mile widziana
  • Znajomość rynku nieruchomości komercyjnych i usługowych
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi i trendów w komunikacji online, social media
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości lub ukończone studia kierunkowe będą dodatkowym atutem
  • dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • inicjatywa, samodzielność i dążenie do osiągnięcia założonych celów
  • znajomość oprogramowania SŁONIE Mieszczanin
  • sprawna obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umowę o pracę na pełen etat

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: [email protected]

Zastrzegamy odpowiedź do wybranych kandydatów.

Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

lub

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji (wskazanie konkretnego numeru ogłoszenia i stanowiska) …………………………………………………………………………